FANDOM

Metsänkulkija1.png
Metsänkulkija2.png

rankka elo villissä luonnossa on tehnyt metsänkulkijasta tarkkaavaisen metsästäjän, joka pystyy kerta toisensa jälkeen todistamaan olevansa vähintään samalla tasolla joka luojan olennon kanssa.

Jo lapset oppivat klaaniltaan vuosituhansia vanhat taidot, sillä metsänkulkijoiden perinne on yhtä vanha kuin koko ihmiskunta. Jatkuva luonnon ja sisäisen tasapainon kanssa kamppailu tuo heille lähes maagiset taidot teräjousien käsittelyssä.

Aikojen alussa kaikki ihmiset olivat metsästäjiä. Aikojen kuluessa yhä useampi on vieraantunut luonnosta, mutta metsänkulkijat ovat säilyttäneet alkuperäiset elintavat, mikä on tehnyt heistä pelottavia, yhteiskunnasta syrjäytyneitä hahmoja. Mutta nyt metsän joukot hakeutuvat liittoon vanhojen kuntien kanssa niitä vastaan, jotka ravistelevat tasapainoa, ja metsästäjät ovat valmiina käymään taistoon pahiksia vastaan.

"Me palautamme tasapainon - nuolella ja terällä."

Metsänkulkijat eivät ole vain suurenmoisia jousiampujia, vaan pärjäävät myös lähitaisteluissa. Heidän tyyliänsä leimaa dynamiikka, sillä he pysyvät koko ajan liikkeessä. He etsivät kohteensa pitkän matkan päästä heikentääkseen sitä ensin nuolilla ja kukistaakseen sen sitten lähitaistelussa teräjousellaan.

Valmiudet Muokkaa

Kuvake Nimi Kuvaus Taso
Metsästysnuoli 1
Tarkkalaukaus 2
Tappokieppu 3
Metsästysansa 6
Hehtohyppy 9
Saalisverkko 12
Sirpaleammus 15
Kuolemanisku 18
Petolintu 22
Miekkatanssi 26
Adrenaliini 30
Korpivala 35

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki