FANDOM

Loitsija1.png
Loitsija2.png

Nämä äärimmäisen älykkäät menninkäiset ovat omistaneet elämänsä magian oppimiselle ja osaavat siten käyttää tulen, jään ja ukkosen olemuksia omien henkisten voimiensa vahvistamiseen.

Taikurit voivat kokeen suorittamisen jälkeen laajentaa opintopiireissä hankkimiansa perustietoja. Tavoitellessaan lisää tietoa ja maagista valtaa heidän on kuitenkin pidettävä tiukkaa lakanaa, jonka rikkomisesta rangaistaan armottomasti.

Vielä vähän aikaa sitten loitsijat pidättäytyivät lähemmästä yhteydestä tavallisiin ihmisiin. He toimivat neuvonantajina, opettajina, kirjastonhoitajina ja alkemisteina. Sisäpiirin kahdeksan loitsijaa, jotka päättävät kunnan asioista, pyytävät nyt rohkeimpia loitsijoita lopettamaan eristyneisyytensä. Suunnitelmana on saada takaisin kadotettu tieto vanhasta vihollisesta, lähestyä sitä laskelmoiden sekä lähteä taisteluun uudelleen herännyttä uhkaa vastaan.

"Tieto on mahtavin ase."

Loitsijat ovat loistavia kaukotaistelijoita. Mana tuo niille mahdollisuuden käyttää tulen, jään ja salaman elementaarista voimaa tai henkistä kapasiteettia taikuudessa. Loitsijan taidot eivät aina pääse ominaisuuksiinsa lähitaistelussa, mutta ne teleporttaavat itsensä helposti tilanteesta pois.

Valmiudet Muokkaa

Kuvake Nimi Kuvaus Taso
ML.png Maaginen laukaus Maaginen laukaus.png 1
TP.png Tulipallo Tulipallo.png 2
JL.png Jäälaukaus Jäälaukaus.png 3
PN.png Pakkasnova Pakkasnova.png 6
T.png Teleportti Teleportti.png 9
SH.png Salamahyökkäys Salamahyökkäys.png 12
PT.png Pakkastuuli Pakkastuuli.png 15
KS.png Ketjusalama Ketjusalama.png 18
V.png Vartija Vartija.png 22
TV.png Tuhovoima Tuhovoima.png 26
S.png Singulariteetti Singulariteetti.png 30
M.png Meteori Meteori.png 35

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki