FANDOM

Dracanian kääpiöt ovat ennen kaikkea taitavia rakentamaan monenlaisia masiinoita, ja maailman suurimmat keksijänerot ovat juurikin kääpiöitä. Sanotaan, että he voivat jopa laatia tuliaseen pelkästä putkinipusta ja kourallisesta ruuveja.

Tämä lyhytkasvuinen mutta vanttera väki eli kauan vuorille eristäytyneenä. Lopulta he lähtivät etsimään liittolaisia muualta maailmasta, sillä heidän kiusakseen saapui vanha vihollinen, eli lohikäärme.

Mekaanikkokillan kääpiöt ovat keksintöjensä ansiosta pelättyjä vastustajia. He ovat nimittäin oppineet rakentamaan vaikuttavia aseita, joissa käytetään höyryvoimaa. Toisaalta he ovat vitsikkäitä ja touhuavat hienomekaniikan parissa, jos eivät juuri ole räjäyttämässä jotain taivaan tuuliin. Valitettavasti keksinnöt eivät aina ole helposti ohjailtavissa, ja niihin tulee usein vikoja aivan väärällä hetkellä.

"Kuulehan, poika, et kai ole heittämässä tuota kapistusta pois? Pystyn rakentamaan siitä masiinan, jolla surmataan lohikäärme sadan askeleen päästä!"

Höyrymekaanikoilla on käytössään hurjaa tulivoimaa keskipitkän kantaman taisteluita varten. He voivat hyödyntää sekä erittäin läpäisyvoimaisia ammuksia että nopeaa sarjatulta, rakentaa tykkejä tai vaikka leijailla höyryaparaateillaan ja liikkua tulenkäytön vaikutuksesta. Oikein äkämystyneet kääpiöt heittelevät vielä kranaattejakin tai pukeutuvat teräspanssariin ja syöksyvät itse taistelun melskeeseen.

Ympäri Wikian verkkoa
Hae mainospaikkaa

Satunnainen wiki